Chránime životní prostředí

Máme psíka a naší povinností je za něj platit daň. Na úřadě jsem vyplnila, co bylo potřebné. Protože jsme už pejska v minulosti měli, úředníčka se zeptala, jestli máme ještě známku s číslem. Nejdřív mne to překvapilo, myslela jsem si, že každý pes musí mít vždy známku novou, s jiným číslem. Řekla jsem, že ji možná někde ještě máme, ale nebyla jsem si jistá. Další moje otázka byla, kolik stojí  nová známka. Přibližně 1 euro a 40 centů, nevím přesně sumu. To není tolik, zauvažovala jsem, aspoň známku nemusím hledat a je vše hned vyřízeno. Nedalo mne to a po chvilce jsem změnila rozhodnutí a řekla, že se doma podívám a zpětně ji zavolám. A udělala jsem dobře. Víte proč? Známku jsem našla. Je to sice maličkost, kapka v moři, jak se říká, ale známka bude mít další využití a nepůjde hned do odpadů. Chráníme tím životní prostředí. A co je důležité, začínáme v globálu uvažovat, že se věci nemusí hned vyhazovat a že najdou i další uplatnění.

Žádné komentáře:

Okomentovat