Výšivka


Ještě před Vánocemi jsem si z vlastních úspor koupila vyšívací stroj Janome  a šicí stroj Pfaff. Výšivky, které jsou na těchto kabelkách, jsou díky těmto strojům. Na kabelky jsem si udělala vlastní střih. Jsou to spíš kabelky na slavnostnější příležitost, než na běžné nošení.



 Do té modré jsem zapomněla všít poutko, tím pádem nemá žádné uchycení a bude mi sloužit jako větší psaníčko. Ta hnědá je o trochu menší a má úchytku na ruku.












 S kabelkami se dá hodně inspirovat. Když šiji nějakou kabelku, napadají mne stále nové a nové
varianty. jenže čas je neúprosný a kabelka se nedá ušít mávnutím proutku. Samotná kabelka se vším všudy mi zabere mnohdy více času, jako třeba nějaké oblečení na sebe.
                                                                                           



Žádné komentáře:

Okomentovat